.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن پدران آسماني در گيلان

در آستانه سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن ملی دیدار با پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

نادر نصیری رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت:به رسم سنت حسنه چند سال اخیر در آستانه سالروز میلاد پربرکت امیر مومنان امام علی (ع) و روز پدر مراسم ویژه ای در گلزار شهدای تازه آباد شهر رشت و گلزار های شهدای سراسر استان با حضور مسوولین و خاندان معظم شهدا و ایثارگران با محوریت فرزندان شهدای معزز برگزار خواهد شد.

نصیری با اشاره به استقرار ستاد برگزاری مراسم متشکل از فرزندان شهدا در بنیاد، افزود:نزديكي هر چه بيشتر فرزندان شاهد به فرهنگ ايثار و شهادت، ارتقاي توانمندي‌هاي آنان، افزايش همكاري‌هاي فرزندان شاهد و ارائه ايده‌هاي جديد از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گيلان گفت: مراسم استانی جشن دیدار با پدران آسمانی عصر روز پنج شنبه سوم تیرماه از ساعت 17 در گلزار شهدای تازه آباد رشت برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در تمامی شهرستانها در روز میلاد امام علی (ع) در گلزار های شهدا مراسم مشابهی برگزار می شود.

وی در پايان گفت: در این روز فرزندان شاهد با حضور در مزار پدران شهیدشان ضمن تبریک روز پدر از جانفشانی ها و رشادت های آنان قدردانی می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شیث رحیمی 29 خرداد 1390
با سلام - و احترام این مراسم هرچه با شکوه برگزار گردید. ضمن اینکه برخی از ارگانها کمکی در امر برگزاری آ ن نمودند لیکن شهردار بسیار محترم رشت جناب آقای فریدونی عزیز وهمکار ان بزرگوار ایشان آقای حسنی وسرکار خانم مرادی ومعاون محترم شورای شهر رشت آقای عاقل منش همکاری بسیار مدبرانه, دوستانه وصمیمی با ما اعضای ستاد داشتند که از همین جا از این بزرگواران کمال سپاسگذاری را داریم. این درحالیست که ریاست محترم سازمان بنیادشهید هم باتوجه به عدم دخالت در امور ستاد کمال همکاری را با همکاران محترمشان آقایان داوطلب و مسرورنژاد داشتند که بنو به خوداز ایشان نیز سپاسگذاریم.تنها درخواست ما اینست که این عزیزان مسئول طوری برنامه ریزی نمایند که فرزندان شاهد عضو ضمن عضوگیری های جدید با هم ارتباط یشتری داشته باشند.شیث از اعضای ستاد جشن پدران آسمانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.